5.07.2009

3 kommentarer:

  1. Hej där..
    Tycker jag känner igen både mina designer av väggord, och Emmas "tavlor"...
    Se upp bara och inte kopiera allt för mycket ;-)
    Ha det så gott.

    SvaraRadera
  2. Hej Perlan.
    Vill be så mycket om ursäkt. Är nybörjare på det här. Du gör så fantastiskt fina saker. Borde hänvisat till din sida.
    Tack för att du gör mig uppmärksam på vad det är jag lägger ut, det uppskattar jag!
    Tanken var inte att kopiera. Med respekt för er båda tar jag självklart bort tavlan.
    Hoppas det känns okej?. Hör gärna av dig om du har synpunkter :)
    Ha det gott.
    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  3. Yvonne Pettersson2 juni 2009 kl. 13:05

    Hej Kajsa såå fiina holkar du gjort,om du visste vad glad jag blev när jag fick en holk av Tina på morsdag, o att du gjort den värmde verkligen i hjärtat. Hoppas du mår bra, jobbar på som vanligt i simhallen nu 30 år (sjukt). Nicki vill gärna köpa en holk oxå,en vit med hjärta plus en vit stege om det går bra. Hör av dig. Må so gott o hälsa familjen många kramar Yvonne. PS. du kan nå mig på min mail: stampe54@hotmail.com DS.

    SvaraRadera